i morrn är det dags för sös igen.

Har inte uppdaterat sedan i går morse... har något fel på internet... det går inte att gå in på hotmail heller..vilka andra tydligen kan..så det är nog fel på datorn det handlar om.. är rädd att det krachar snart då den har några år på nacken *orolig*

I går tog jag och Micke en sväng i solen ner till hamnen här kommer lite vår bilder

isen ligger dock kvar...





Mr Cool och mrs osminkad..  :)




igår la jag ut annons på den sista kattungen ur min kompis kull, Och om en timme blir han hämtad till sitt nya hem.
Denna lilla kille ska dom behålla, Han är så underbart söt !


I morgon ska ja till min elaka diabete sköterska ... bävar verkligen för detta , tror aldrig ett artigt ord kommit ur denna kvinnas mun ! Jag vågar inte åka själv utan tar med mig min dotter, Kanske hon kan tänka på vad hon säger då?
Vi får se, Är hon otrevlig igen så gå jag raka vägen till receptionen och ber att få byta, förstår inte varför jag inte gjort det tidigare, Men jag har helt enkelt inte vågat.
Efter det ska vi till min stora syster och hennes lilla dotter på lunch,


Nu ska jag ta mig ett glas vin.

Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0