Skärtorsdags mys

I dag har Jennifer som de flesta barn , vart påsk kärring och som de flesta hönsmammor stod jag och övervakade hela tiden och varnade för vilka dörrar hon absolut inte fick ringa på :) och tippsade om vilka dörrar som var bra :)
Hon delade ut sina fina påsk kort och hällsade GLAD PÅSK och fick en tia, massor med godis och en damsugare, Hon var riktigt nöjd över sitt arbete :)

Flame undrade dock vad skjutton vi människor håller på med.


Sötaste häxan på ön !


Idag har jag också hunnit med att grava laxen


och påsk pyntat med påskris m.m , denna lilla kyckling skulle ge sig skjutton på att försöka flyga men stört landade rätt på näppen !


Sedan åt vi middag...


Flame har kissat som skjotton idag ! sent i går kväll kissade hon i trappen så jag fick ta med mig skurhinken och moppen och skura, Grannarna måste undra va jag är för en kneppis som leker fastighets skötare /städare kl 11 på natten,
Nyss kissade hon i vår säng så nu vet jag inte hur vi ska lösa detta... täcken och allt är det kiss på, Har inga filtar heller...och tvättmaskin kommer bli tvungen att gå tills sent i kväll,
gud va skönt det kommer bli när beverkningarna avtar när vi sänker hennes dos, Idag har hon dock vart ganska hostig, kanske blir en bättre dag i morgon.

Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0