Strävar efter bättre tider !

I dag har Flame börjat med sin medecin, Hon är enormt trött..sover hela tiden, Håll nu tummar och tassar för att detta vänder !

Idag har jag inte gjort så mycket, var rätt trött själv då sockret verkligen hamnat ur balans med de nya insulinet. Sockret har legat runt 27, 7 INTE alls bra!
Ska höjja dosen nu ikväll med bara 2 e ,Men det känns inte som att de kommer bidra något ..tyvärr.. Ska öka nu med 2 e var tredje dag tills sockret blir runnt 7, och det är en lång väg dit när jag ska höjja med så lite i taget, detta kommer ta veckor... eller mer , Jag hoppas att jag slipper en syraförgiftining som lätta kan komma på köpet när man går med så höga värden, under långt tid.

I morgon ska min pappa hjälpa oss att åka till tippen med sopor, Så vi hyr ett släp och ska tok rensa i förrådet, ÄNTLIGEN !

Micke blev sjukskriven 2 veckor till med sin handled som inte blev bättre av kortison sprutan..nu fick han anti inflammatorisk medecin.

Gud vad vi är dåliga allihopa ! bara bita i det sura äpplet och se fram emot bättre tider. Ekonomin kommer verkligen inte ligga på topp nu ! :(

Man får vara tacksam över att Jennifer är frisk och kry. Och det är vår ! och snart sommarn med sol och bad och så mycket annat att se fram emot !
Längtar tills vi kan åka ner till västkusten umgås med släkten, fiska krabbor och njuta av lugnet, och en öl på en ute servering...skulle inte sitta dåligt..  Saknar min lilla syster som ja inte träffat på så länge,

Här är vår kyrka på västkusten som jag och Micke ska gifta oss i så småning om !
Den ligger högt uppe på ett berg med hav så långt ögat når runnt om. Jätte vacker.


Puss* till er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0