Sveriges håla

Nu har vi firat påsk, Micke gjorde världens goaste tre rätters middag och jag städadeför fulla muggar, Inte för att det syns i dag, för nu är det lika stökigt igen som innan, Tog massa bilder men daton håller på att krachar så den vill inte föra över bilderna från kameran, de kommer när det kommer.
Efter middagen gick vi över en sväng till Mickes kompisar sedan gick vi hem och la oss.
I dag har vi vart hos min pappa på lunch,

Nu när solen kommer fram får man sånt sug att göra något. Men värmdö är nog sveriges dödaste ö ! det finns inte ens ett fik att sätta sig på , på kvällen . Är så less på att bo här så jag klättrar på väggarna,
Tänk vad mysigt det skulle vara att ta en öl på en ute servering i solen, Eller dansa all night long , Men för att göra det måste man ta sig in till stan, Och det är ingen som vill, Och dansa är en gamal inbodd värmdö bo´s stösta skräck. För då gör man jue bort sig ! Värmöbor rör sig tydligen hellst inte utanför ön, Och själv känns inte som något trevligt alternativ.
Det var mer drag i lilla GLADA Hudik när jag bodde där. Och de är mindre än här. Här sitter alla hema...och njuter av det. Är det fest ..ja vad dom kallar fest så sitter dom och super sig dygn raka i en gamal soffa ,lyssnar på gamal rock och stirrar på varandra, Sedan spyr dom och somnar . Rolig fest...näää....
då sitter jag heldre hema och ugglar, Dag in och år ut...

Jag vill ha kul, Jag vill ha DRAG , om så bara för en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0