Gårdagens bravader :)

I går var jag på sös, Mitt HBA1C har aldrig legat så bra nu var det nere på 7,4 !
Så det håller på att sänkas , Äntligen kanske jag kan bli lite bättre ! Fick byta natt insulin också från Lantus till Levemir som jag ska ta 8 e till frukost och 8 e till natten, Får se nu om det blir någon förändring då jag alltid har lågt natt och morgon och högt innan och efter middag. Det var iallafall ett positivt möte på sös denna gång, Kan inte säga att sjuksköterskan var trevlig nu heller men hon valde iallafall att lägga fram sina ord på ett mer lämpligt sätt när Jennifer var med. Så det var skönt att slippa få skäll för min låga vikt och höga blodsockervärden.

Efter det åkte vi till min stora syster Ullis och hennes dotter Alva, Åt lunch och gick sedan ut i parken , det var så skönt i solen och Jennifer som sagt är jue helt tokig i Alva.
Här kommer lite bilder från igår.

Stora syster Ullis.



Alva , Kopia av Jennifer i den åldern.




Kom nuuuu alvaaaaaa....




Jennifer i parken med sin älskade linbana !






När jag och Jennifer var på väg hem så ringde micke och sa att hans kompisar var på väg över på middag, Helt slut var jag.. redan då ! Vi åt kyckling och dom här kompisarna gillar jag verkligen , En av dom känner jag sedan tidigare ... vi var nog runnt 14 då vi umgicks i samma "gäng" hihi ! Dom är stört sköna !

När kvällen tillslut avrundades somnade vi gott !



Vi skulle grilla idag, Men vår el grill har gått sönder så nu ligger steken i ugnen, Ska börja med klyftpotatisen nu.
Kram*

Kommentarer
Postat av: catta

åå kul hehehe3



kul o grtattis till ditt värde! faan va bra.

ja skall till läkaren den 27 aproil... påbörjar nog pump sanrt. så snack om de mm...

skall då ta nytt hba1c .. så spånnande att se detta ju!



vad, har du fåt t snackningar om din vikt! de var på mig lite sist med!

vad väger du nu? samt hur lång är du?



hemlis!!! heehe- näää ja är inne på din blogg dagligen, kul med bilder! ppööös catta

2009-04-04 @ 19:20:34
URL: http://hotmom.blogg.se/
Postat av: Caroline

Heej gumman,

har tyvärr inge internet hemma än:P

men vi får det när som helst.

joo vi trivs jätte bra. jood et är bara bra me mig.sj då?

Pussspusss

2009-04-10 @ 21:13:02
URL: http://carolineronnlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0