Massor med bilder...

Idag har jag vart på fotvård. Så skönt, hon skickade en remiss till Nacka , då jag måste lägga in sulor eftersom ja snebelastar när jag går, så jag får sår på lill tån, Har mina nervskador kvar i fötterna men det går inte att göra något åt tyvärr.. bara att leva med. Ännu en baksida av att ha diabetes.

Nu är Molly här , vi ska passa henne över dan, för pappa skulle ut till båten. Flame älskar att ha gamal Molly vid sin sida. Och den här gången är hon liksom ännu äldre än sist.. fast att de bara var några veckor sedan hon var här så är förändringen stor.. det går fort nu...och det skrämmer mig, Jag har alltid genom alla jobbiga tonår haft henne som tröst och trygghet hos mig. Jag inser att jag måste förbereda mig på att detta snart kan vara över.... men hur gör man det ? 12 år går så otroligt fort. Jag vill gärna ha henne här minst 12 år till...även om ja vet att det är en omöjlighet. Jag vill inte att hennes liv ska börja lida mot sitt slut..inte än ... inte nu... inte på länge...


Jennifer är i skolan , Hon var riktigt trött i morse stackarn.. det var svårt att få liv i henne, I morgon är hon iallafall ledig för då ska vi tillbaka till Huddinge sjukhus på nytt "onödigt" hörsel test.

I går var Klara här med sin hund Winnie, Flame och Winnie blev jätte bra kompisar och sprang och lekte i skogen och på ängen, Svårt att få bra kort på två vildar men såhär blev det iallafall.

Flame & Winnie


sida vid sida


Full fart framåt....




Puss puss...


i helgen var det strålande sol , Vi gick på prommenad och tog en fika på dellan,





på prommenaden i skogen, Jennifer med sin flygplans smurf i högsta hugg !


Och såhär smutsig och trött blev hon av att leka :)


Ett bevis på att hon hade roligt... kan vi kalla det :) haha



Flame solar







Såg ni bilderna jag la upp på Flame i går ? Visst blevdom super fina ?

Kram *


Kommentarer
Postat av: Klara & Winnie

Bilderna blev ju fina!!!

2009-04-28 @ 14:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0