En dag ur mina ögon

I dag har vi storhandlat på Willys det är otroligt vad mycket man får för 1300 kr!
Efter det åkte vi hem och kom på att vi hade glömt lite saker och fick ta en prommis och gå och handla lite till, Det var skönt i solen ! vi gick i långsam takt så Flame fick ha selen på sig och följa med.
Förutom det har vi torkat kiss kiss och mera kiss, men trotts allt tror jag verkligen att Flame är på bättringsvägen, Bara detta inte blir en vana nu att kissa inne, då hon just hade blivit 100 % rumsren ! Men det absolut viktigaste är att hennes luftrörskatarr försvinner, Så vi kan börja hitta på saker ! hon behöver vekligen få komma ut och leva livet, Valpar ska ha roligt inte ligga hema i stillhet och tråka hela tiden.

Nu ikväll har jag och Micke skrivit lappar till Jennifers skattjakt i morgon, Hon brukar få leta sig till påskäggen vilket hon alltid tycker är jätte roligt. Stackarn somnade med ont magen förmodligen för att hon är så nervös. Hon är nog lika kännslig som mig när det gäller högtider. Nu för tiden är det bara JULAFTON som jag verkligen inte klarar av, Skulle helst sitta för mig själv eller sova bort hela dagen, det är för mycket krav och stress för mig helt enkelt. Men det kan man jue inte göra när man har barn, Man får bita ihop helt enkelt. Usha ! Tur att det är så långt kvar tills nästa gång :)

I morgon blir det bara jag Jennifer och Micke hema och firar påsk, På söndag ska vi fira påsk hos Jennifers morfar, Vet bara inte riktigt hur vi ska göra med Flame ännu, Om vi får hundvakt eller inte.. men det måste lösas, Vi träffas jue så sällan.
Vill inte ta med Flame dit eftersom dom har Molly ,  hon skulle jue knappst ta det lugnt haha, Får se hur vi löser detta.

På måndag kommer min älskade vän Jennifer hit , Ni vet hon som bor i skåne. Min lilla super Twin :) Det kommer bli jätte roligt, jag saknar henne verkligen så mycket mellan gångerna vi ses, Det är så tomt utan henne, Att ha sin bästa vän i skåne när man själv bor i sthlm är inte det roligaste, hon ska förmodligen sova över här och åka hem på tisdagen, Vi funderar på om vi ska gå ut på kvällen, det var länge sedan man var ute överhuvudtaget ! så det kanske vorre nått.
Skönt att slippa vardagen och tristessen bara för en dag,

Nej nu ska jag slänga mig framför tv.

Tack allihopa för stödet och era värmande ord a.n.g Flame , Ni är guld värd!

Tänk vad tiden går fort, Nyss var hon jue så här liten.


Snart fyller hon 8 månader och har blivit såhär stor :)

Kommentarer
Postat av: catta

ååå så söt hon är! sååå stor!!!!



du ser även med att må toppen!...

hoppas du får en underbar påsk utan känningar! hehehe . har redan haft vca 3 st idag



rösta gärna på mig här!

http://hotmom.blogg.se/2009/april/snalla.html

2009-04-11 @ 15:03:45
URL: http://hotmom.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Glad påsk, Flint! :)

2009-04-12 @ 00:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0