Kyliga vindar...

Usha idag var det faktiskt en aning kallt ute, Jag och Micke hämtade Jennifer och Oscar i skolan och gick sedan till en lekpark, Men när solen gick i moln och vi satt och huttrade så läppara blev blå så gick vi hem igen.  Lagade pasta med lax och grönsaker ihop blandade med matlagningsgrädde, Mums.
Vid 20 tiden var det dags för Oscar att gå hem till sig och Jennifer somnade som en stock!

Jag har sånnt sug att åka någon stanns... och är nog påväg snart. Antingen ner till Västkusten eller upp till Hudiksvall...
Det är lite valet och kvalet. Micke har fått nytt arbete igen , Så efter den 20-de drar det igång. Så jag har ingen aning i dagsläget hur det blir med semester.
Åker vi till Västkusten stannar vi minst en vecka, Men däremot Hudiksvall blir bara en helg så det kan man ta lite mer när det passar, då måste jag dock ha barnvakt och hundvakt för då blir det PARTY ! Längtar efter att  träffa mina gamla kompisar och att besöka min lilla stad.

Det känns som att tiden står stilla just nu för tillfället. Har långtråkigt..blir tokig snart om inte tiden börjar röra på sig...tick tack tick tack*

Flame är nu helt hostfri men äter fortfrande kortison som är på nertrappning, Snart ska vi tillbaka till vet igen och röntga för att se så att luftrören vidgats till det normala.
Hon växer så det knakar och har större aptit än någonsin ! wiiii*

Min dator krånglar fortfarande så ni få räkna med att det inte blir uppdateringar lika ofta längre förens vi har haft råd att skaffa en ny ! Om någon vet någon kampanj eller liknande på bärbara datorer så tippsa gärna !

KRAM*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0