YES!

Redan nu efter två dagar av kortison så märker jag skillnad på Flame, Visst sover hon massor fortfarande MEN hon har god aptit och verkar mer lekfull och glad ! ÄNTLIGEN får vi vår lilla hund tillbaka. Tyvärr då så kommer jue biverkningarnaav kortisonet, Hon dricker mycket och kissar på sig.. det lixom läcker när hon står, Så hon måste ut och kissa mycket oftare, Men det gör inte oss något bara hon blir frisk !

Idag har min pappa vart här, Vi tömde förrådet och åkte till tippen, Kan inte säga att de syntes så jätte stor skillnad i förrådet men ni skulle sett släpet, det var fullt med gamalt bråte, Massor av barnkläder som skänktes till Uff, Barnvagnar m.m Känns så skönt att vi äntligen har fått det gjort !

Jennifer har klagat här under kvällen över att det knastrar i ena örat och att det är obehagligt, Det tog ganska långt tid innan hon kunde somna. Hoppas det är borta tills i morgon , så att det inte är en vax propp eller öroninflammation på gång.. just nu när hennes öron utreds skulle det inte komma lägligt !
Hon har så kul nu på fritids när de flesta är hema på lov, Det är mycket mindre barn och dom gör saker hela tiden, Idag hade dom ätit lunch ute och grillat, Jennifer verkligen lyser av lycka !
Snart är det påsk och Jennifer vill självklart vara påsk kärring... Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med det...
Jag vill inte att hon knackar dörr hos okända människor.. det finns så mycket skumma människor här där vi bor, Hon kan inte gå med någon heller då dom är bortresta eller ligger hema i vattkoppor,
Vi känner bara en här som hon gärna får knacka på hos, Men känner jag henne rätt vill hon ju knacka på fler dörrar..
Någon som har något förslag på hur man kan lösa detta  ? Hur har ni gjort ?

Nej nu är det balkongen med en kaffe som gäller.

Kram*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0