Cat fight del 2.

Idag fick Rasmus ett tok ryck och attakerade Smilla så att hårtussarna flög hej villt. Nu får dom fan vara ifrån varandra tills hon börjar löpa, Dom kommer slå ihjäl varandra annars!
Rasmus såg ganska lycklig ut efteråt när han kom och bar smillas påls tuss i munnen som en sovernir,... like i did it !
Ska köpa en adapter på Måndag.. med fermoner (tror att de heter så) ett hormon som lugnar bråkiga kissar.
För att Smillas löp ska komma igång har vi ständigt alla lampor på, + att hon får ha selen på sig.. den gör henne... hum hur ska jag säga... ah hon har en fetish för selar helt enkelt!

Idag har vi tagit en prommis i skogen, Lekte kurrogömma med Jennifer och sök med Flame.
Jennifer och Micke hittade värsta klätter trädet också.
En hel mysig dag i skogen.. och nu är jag fööööör trött av all den friska luften!

Världens finaste troll unge...


Gör ett försök upp i trädet.... HUR GÖR MAN?


MIN TUR MIN TUR








På kvällen har jag beställt lite mer katt mat, Royal Canin + en katt säng... dom här tutterduvorna verkar jue som sagt inte ens vilja dela sovrum,




Kram

Kommentarer
Postat av: monica

hahaha vilka jäkla bråkstakar, men kärlek brukar ju börja med bråk ;) Men just nu är jag då inte avsi på er hihi...dock lät man ju vara det när ni visar upp bilder på kissemiss ungar!



ha de så gott o hoppas ni får sova inatt!

2009-01-17 @ 22:48:15
URL: http://www.tokhundarna.cybersite.se
Postat av: Lina

Haha, Ja juste ! Du har så rätt ! Skönt med positiva tankar ! då kanske de är kärlek på g då banne mig :) haha.



Blir de några katt ungar så säljer jag dom för en miljon för besväret m.m som vi fick genom gå innan. Mohaaaa.

2009-01-18 @ 12:54:06
URL: http://ladymon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0