En ny dag, Ett nytt år !

Nu är det år 2009... men det är klart det visste ni redan, Hur var eran nyårsafton ? Själv tog vi det lugnt, drack champange på 12-slaget och fick en stor blöt kärleks puss :) inte helt fel må jag säga. Stackars Jennifer led sig igenom hela kvällen, ( Rädd för smällare) Men somnade som tur var med öronskydden på innan 12-slaget... tyvärr kissade stackarn på sig i sängen, så rädd var hon :(  Flame däremot var helt oberörd ! Skönt som skjutton.

Senare på kvällen / natten kom Micke´s kompis förbi. Efter det somnade vi in och nyårsaftonen var över.
Nu är det ett nytt år med friska nya tag som gäller. Mamma är på besök nu och sover över här tills på Lördag, då går hennes tåg hem. I morgon ska jag och Micke passa på att göra något för oss själva, vi har bokat bio-biljetter och ska se The day the earth stood still‏.


Har lite svårt att skriva vidare nu... med en hund hängandes över fingrarna på mig. Flame är sååå intresserad av min blogg... mitt absolut största fan :)


skriv om mig...SKRIV OM MIG....


vaddåra....???


Nej ush lägg inte upp dom där bilderna...du gör jue bort mig inför ALLLLLAAAA TYP.


Som sagt...gör ett nytt försök i morgon... förhoppningsvis utan flame..som ska lägga sig i allt!

God fortsättning på det nya året.
Kram*

Kommentarer
Postat av: Klara

Hahaha Flame e nog lik dig eftersom hon hänger framför datorn hela tiden =) Winnie e lika dan....vilka jyckar! Stackars Jennifer, de där med smällare och fyrverkerier känner jag igen, de har med öronen att göra, jag är typ fortfarande skraj alltså. Men de blir bättre me åren. Puss å kram

2009-01-02 @ 11:04:14
Postat av: Lina

Sådan hund sådan matte elr vad säger man :)

Jag tror också att det har med öronen att göra. Snart ska vi tillbaka till Huddinge sjukus och kolla hur det ligger till med dom :) Hoppas allt är bra med dig. Puss puss*

2009-01-02 @ 11:27:11
URL: http://ladymon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0