I morgon är det dags!


Nu drar det ihop sig till Utställningen ! Petra är så snäll och hämtar oss k 7 i morgon bitti Och Sara är så underbar som ställer upp och tar Jennifer så tidigt en lördag morgon!
Har tränat lite på att stå idag, samt trava...Det gick bättre den här gången, Men tyvärr så var kameran´s batterier på laddning för i morgon så vi kunde inte fota någonting idag ! Men det kommer bilder i morgon efter utställningen.

Idag har jag städat, och förberätt för i morgon.. lagt fram kläder o.s.v

Jag är så nervös men jag försöker fokusera på att de kommer bli en super viktig erfarenhet ! Det är jue en inofficiell utställning och dessutom för valpar, så jag behöver jue inte ta det på blodigt allvar direkt. Det viktigasta är att jag och Flame får roligt tillsammans ! Eller hur!?!

Jag uppdaterar bloggen i morgon när vi kommit hem... och ditt uppdrag är att hålla tummarna så länge








Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till imorgon!! Håller alla tummar vi kan här hemma!



Hör av dig när du kommer hem sen....



Klantfia måste få föklara sig...



Kram

2009-01-10 @ 01:09:38
Postat av: Nicole

Det var jag som skrev sist! =)

2009-01-10 @ 01:11:39
URL: http://www.varmdomorsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0