Rasmus

Hej

Idag åker Jennifer skriskor med skolan för första gången ! Men det måste ha gått bra, för de har inte ringt och berättat om några brutna ben o.s.v så nu kan jag andas ut. Det blev lite stressigt i morse och när vi kom fram hade jag fått med allt... UTOM hjälmen !! Och de skulle gå direkt och åka skriskor så det blev panik, Fick ringa och väcka Micke ..och det tog typ 4 försök innan han svarade (Han sov ) sedan fick han springa till skolan yrvaken med hjälmen i högsta hugg.

Flame har tappat 7 tänder, Det säger plopp och pling i golvet nästan hela tiden :) Hon har ont i munnen och äter näst intill ingenting alls :( Men men det kommer.

Vi har fått hem Smillas "pojkvän" en kisse misse vid namn Rasmus på 9 månader som hon ska paras med, När kullen har sålts ska de båda kastreras och förhoppningsvis leva lyckliga med varandra resten av sina dagar.
Men just nu är det inte roligt alls ! Smillas löp stannade av , och de slåss konstant, de kan inte ens titta på varandra utan cat fight . + att Rasmus strilar överallt.. och katt kiss.. de e nog den fränaste doften som finns.

Jag hoppas att det här går vägen :) Men det kommer nog ta ett bra tag innan de kommer överens. Om det blir en kull så hoppas vi på att ungarna ärver bådas underbara temprament ( Som dom har i vanliga fall *ler*) pappans vackra färg. ( Vilket är mest troligt att de gör , för de är dominantare)
Och har vi riktigt tur så får dom också blåa ögon som Smillas syskon,
Lite bilder...

Här är på bussen på väg hem med Rasmus.. SÅ Glada var vi :)


Micke däremot sov hela vägen.


Rasmus !










Jag flyttar !!!!


Stackarn är på sin vakt hela tiden !


Nu ska jag pinka av lilla Flame innan det är dags att gå till skolan och hämta Jennifer..

Kram*


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hehe, Smilla blir ju en MILF nu om Rasmus bara är 9 månader ;)

2009-01-14 @ 15:16:24
Postat av: monica

Rasmuss e ju helt bedårande! Smilla verkar ju inte vara eld o lågor över honom just nu dock ;) KAn tänka mig det är jobbigt me strilandet... finns det ngt som luktar värre än han kattspiss? Men söta små bebisar kommer det allt bli! =)



2009-01-15 @ 04:19:23
URL: http://www.tokhundarna.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0