Så här gick det idag !

Flame´s kritik : Välbalanserad med välskuret huvud. Mörka fina ögon. Smal underkäke bra hals utmärkt kropp och benstomme till sin ålder. Välvinklad fram och bak, Rör sig med bra steg. Välpresenterad

Vi åkte ut p.g.a Smal underkäke,

Men det var en mycket bra erfarenhet både för mig och Flame, Och jag är förvånad över hur duktiga valparna var ! Flame verkade nästan helt obrydd av alla runnt omkring, och då har vi inte ens tränat med störningar, Så jag är super nöjd. Efteråt köpte vi ett hallsband till henne för det var hon värd! Nu har hon och hennes syster lika dana :) Super söta!
Nu siktar vi mot utställningen i sollentuna, ( Februari ) !






* Hon är alltid en vinnare i våra ögon *

Nu blir det Pizza och slänga sig på soffan en stund.

Kram kram*


Kommentarer
Postat av: monica

hejjsan! Grattis till att det gick så bra idag! Å du svimmade inte heller i ringen ;) Sicken sötnos hon är Flame o så tjusigt hon står i ringen! Då få rvi ta o h¨lla tummarna för er i februari med =)



2009-01-10 @ 22:51:05
URL: http://www.tokhundarna.cybersite.se
Postat av: Nicole

Vad härligt att läsa att det gick bra!!!! Vad fin hon är!! Jag visste ju att ni skulle klara det galant! Har magen lugnat sig nu?

Kram

2009-01-11 @ 13:19:34
URL: http://www.varmdomorsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0