*Drömmen för en "liten" kanin*

Efter många resor hit och dit när det gäller våran kanin så blev han tillslut botad från skabben !! Underbart ! Men både min sambo och min dotter har tappat intresset, och jag var den ända som brydde mig om stackarn så kände jag att det var bättre för honom att flytta till en familj där han blir lika älskad av alla.

En underbar familj dök upp i går, Och hämtade honom, Han skulle få ett UNDERBART super duper hem, Där han skulle få uppmärksamhet både från vuxna och 5 barn! han skulle få vara fri gående i hela lägenheten eftersom han är rumsren, Och han var det enda djuret i familjen som skulle över ösas med kärlek och mys, Och få komma ut på sommaren, När dom hämtade honom fick mannen i familjen lycko tårar i ögonen och kunde inte sluta upprepa "fan vad häftigt ! " Världens lyckligaste familj packade in allt i bilen och var som i exstas ( stavas det så )

Det kändes så otroligt skönt ! han förtjänar det bästa ! Jag kunde inte vara lyckligare ! det kändes så jäkla coolt!
Dagen efter ringde fru´n och var jätte ledsen och berättade att en av deras döttrar hade kommit upp i morse och var helt uppsvullen i hela ansiktet ! En kraftig allergisk reaktion hade brutit ut, Så dom kom tillbaka med honom i kväll. Mycket besvikna och ledsna, Och berättade om hur underbar Stampe hade vart ! Han hade anpassat sig otroligt bra ! varit helt orädd i den nya miljön och tytt sig till dom direkt. Dit dom gick , gick han! satt dom på golvet la han huvudet i deras knä och bara väntade på att få bli klappad, precis som här. Och dom kunde inte sluta ösa komplimanger över hur vacker han var, och enormt trygg och stabil.

Det kändes nästan för bra för att vara sant. Vilket dröm hem!
Stampe är ganska slut efter miljö ombytet och har sovit sedan han kom.
Nu får han vara kvar tills vi hittar det rätta, Det är jue ingen panik. Men det blir svårt att bräcka den här familjen!
Och kräsen som man är lär det ta sin lilla tid. Så får vi se vad som händer.


Nu ska jag krypa till kojjs, och dela sängen med min älskade gubbe och snarkande hund :)
Och så tar vi dagen som den kommer i morgon ! längtar redan till morgon kaffet är det inte tokigt !





Sov gott och akta er för spöken            *KRAM*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0