Dagens shopping ! och mys*

Hej

Här håller förkylningarna i sig och min dotter var hema från skolan både igår och idag.. hon kommer att få vara hema resten av veckan så hon frisknar på sig ordentligt innan det är dags att gå tillbaka.

Dagen började med att jag tog med Flame ner till ängen så hon fick busa av sig, Och sedan tränade vi en stund, Hon är super duktig på det mesta men inkallningen går aldrig lätt :) Hon hittar jue alltid så mycket spännande att göra på vägen haha.



Sedan så åkte vi till Rusta en sväng och handlade : En rosa/vit trasmatta till Jennifers rum, En stoor rislampa (rund taklampa) till Jennifers rum, En tak lampa till vårat sovrum, två vaser till våran hylla. och hårfärg "guld brunt" ! var också tvungen att köpa YTTERLIGARE en ny laddare till våra mobil telefoner som Flame lyckats tugga sönder, Den busen ! och ett par tofflor till Jennifer ( föreställande kisse missar) Och inte minst 9 te/kaffe koppar !!!

Efter det köpte vi indisk mat och tog med hem till middag, Gudomligt gott med kyckling kokos mjölk och nötter..mumma*

Så under kvällen har hängt upp lampor, Städat Jennifers rum, Färgat håret..vart riktigt naturligt och snyggt faktiskt. Och färgat ögonbrynen.
Nu har vi fikat vofflor med grädde och sylt och gubben har gått för att borsta tänderna och gå och lägga sig.

Se bilder nedan på dagens inköp :=)

Lampan till Jennifer´s rum!


Mattan till Jennifers rum !


Jennifers tofflor :=)


Prydnad´s vaserna till bokhyllan !


Tak lampa till vårat sovrum


Muggar.......




Och så här vart mitt hår, Kanske dumt att ha svart t-shirt på sig när jag tog kortet, men som ni ser är äntligen mina ljusa slingor borta som jag var sååå trött på !


Man kan jue inte avsluta dagen utan lite mys eller hur?









Nu ska jag studdsa till sängen,



Kram*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0