Cat fight !

Hej

Idag har vi vart ute och tränat med Flame på ängen. Vi tränade lite sök och inkallning, och det gick riktigt bra ! hon fick också leka en stund med en jack russel blandning som hon älskade ! Tog bort tejpen innan vi gick ut, Och direkt ställdes öronen upp åt alla möjliga håll, Inte världens vackraste kanske :)



Precis när vi trodde att det hade börjat gå bättre mellan katterna och Rasmus faktiskt hade slutat att både strila överallt och jaga Smilla så började det igen, Fullt slagsmål blev det ! och han hade strilat överallt på gardiner m.m
Tycker så synd om Smilla!
Han har i vilket fall anpassat sig bra här hema med hunden och oss ! Och vi får ge det tid.. mycket tid och tålamod om detta ska funka! I värsta fall får båda kastreras, Men de vorre synd.. Vill jue hellst att de ska bli en kull. Det kommer säkert att ordna sig.. jag får bita ihop och hålla ut!
Smillas löp kan komma igång igen om hon får vara mycket i ljus... vet inte om de menar dags ljus då eller lampor.. för säkerhets skull har vi lampan på under natten där hon sover... så får vi se om det händer något..





Flame och Rasmus som äter kvälls målet sida vid sida :)


Har glömt innan att visa upp en bild på våra fina lyktor som vi köpte från Indiska ! Nu sitter dom fint på väggen.
Ska igentligen vara andra ljus i, Men vi tog de vi hade hema helt enkelt.



Nej nu är det dags att sova.. är igentligen inte speciellt trött, Micke tog Jennifer till skolan i morse så jag hade SOVMORGON till 12-slaget :) såååå sköööööönt, Jag älskar att sova på förmiddan.. inte på natten däremot !

Men jag ska tvinga mig själv i säng....

Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0