mmm.....

Hej

Igår bestämde jag och Micke att vi behövde lite ensam tid. Och gick och åt middag på Louis i söderhallarna jätte goood plankstek!, sedan gick vi till Indiska och shoppade lite..se bilder nedan.  Efter det gick vi på bio och såg " THE DAY THE EARTH STOOD STILL" såhär står det om den "

För att rädda vår planet finns det bara en lösning. Att utplåna den mänskliga rasen helt. Utomjordingen Klaatu kommer till jorden med ett uppdrag; att rädda världen från människans angrepp och förstörelse"

Varken ja eller Micke tyckte den va så jätte bra direkt.. den var lixom OK..
Efter bio´n var slut åkte vi hemåt...men var inte speciellt trötta.. ringde hela telefonboken med vänner typ :) Men alla var trötta och tråkiga haha, Så vi satte oss på markören en stund... de va jue ändå nästan hema lixom :) tog några öl och lullade sedan iväg och mötte syster yster en stund innan vi gick hem. En hel mysig kväll... det var länge sedan vi var både barnfria och hundfria.. förresten.. det har nog aldrig hänt förut.. Och det behövdes...
Nu har mamma och syrran åkt hem igen.

Idag fick Micke ett nytt tv-spel av mig , en försenad födelsedags present som kom med posten, Den heter "Rise of the Argonauts" Efter det så fick Mike gå hem och spela ett par timmar och jag och Jennifer gick hem till Sara, Vi fikade och barnen lekte.

Efter middagen ikväll har jag suttit som fast klistrad framför datorn och lyssnat på min "nya idol" hihhi, Han heter Albin. Svensk kille på 24 år med GUDOMLIG röst ! Ja ryser mig igenom låtarna, Värsta mys...Och vissa är bättre än orginalen. Jag hörde honom första gången för några år sedan och då sjöng han bara reffrengen i en svensk rapp låt. Och jag kommer ihåg hur jag redan då bara älskade hans röst. Jag lyssnde på låten om och om igen bara för reffrengen :) Jag letade överallt men fick inte fram något namn, Men nu flera år senare vet jag vem han är,. Och kevin i idol o.s.v kan slänga sig i väggen ! :) Det här är sverige´s idol. Han´s låtar finns att ladda ner på http://www.albinndoja.com
Jag älskar låter " Cry" och " Mad world" fast aaah hans röst är jue så vacker i alla låtarna så alla e mina favoriter *smile*

Nä nu vet ni vad.... Jag ska faktiskt kidnappa micke med mig, och hoppa i badkaret :) inte för att jag tror att han BEHÖVER kidnappas ;)

Från Indiska



Och en skål som man har ett ljus i


Och två stycken som man hänger upp på väggen och har ljus i !



Puss puss.....


Kommentarer
Postat av: monica

Blev förälskad i lyktorna man ska hänga på väggen!! Allt var dock väldigt snyggt!! låter som ni haft en bra dag...kan säga att vi inte heller var imponerade av filmen... såg den o det var ju 2 timmar till spillo i mitt liv;)



ha de gott!

2009-01-04 @ 00:53:18
URL: http://www.tokhundarna.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0