Trött , tröttare , tröttast !

Hej

Sov INGENTING i natt p.g.a Flame som var magsjuk, vi sprang ut stup i ett hela natten ! Upp och nerför trappan..på och av med jackan.. jag är helt slut ... Nu verkar hennes mage ha lugnat sig lite. Men det är konstigt att jag inte är ett monster har inte sovit alls eller på sin höjjd stundvis nu flera nätter i rad p.g.a olika orsaker..

Jag lovade jue Jennifer att hon skulle få skriva ett litet inlägg idag i min blogg, Men hon var så slut när vi kom hem från Huddinge sjukhus och det var inte läge så hon fick äta middag lite snabbt och hoppa i säng.

Efter sjukan så åkte vi nämnligen förbi Klara en sväng, behövde tänka på lite annat än den jobbiga dagen Och vi fikade , Hon hade julklappar till oss, Madame Klara är nämnligen proffs på att dela ut presenter, Det känns som att vi alltid får något varje gång vi träffas ! Och jag blir lika förvånad varje gång, Hon är så gullig som tänker på oss!  Winnie och Jennifer blev bästa kompisar och Jennifer försökte sno med sig byrackarn hem :) haha, Men det satte Klara snabbt stopp för ! :)

Micke är fortfarande riktigt risig men han hade faktiskt städat när jag kom hem och gjort mys med tända ljus o.s.v
Han visste att det inte det inte gick så bra på Huddinge sjukhus så vi orkade inte laga mat utan hämtade mat från resturangen.  Åt sallad istället för pizza som jag hade tänkt , nu gäller det att sköta sockret vettu.
Har missat alla blodsocker prover hitills ja du de här går verkligen jätte bra.. :( men vaffan känns som att man alltid är på språng någonstanns, jag har ingen lust att ta blodsockret mitt i prommenaden med hunden.. elr i busshållplatsen..på tunnelbanan.. ja vet ja kanske är bekväm och lat på de viset, Och så viktigt som det är får jag fan ta mig i kragen och göra det... ja vill.. men jag GLÖMMER !!!!




Ne nu måste ja lägga mig ner ........*är sååå sluuuut *

ZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz




Kommentarer
Postat av: kirre

hej du har en award att hämta i min blogg :)

2009-01-22 @ 11:14:02
URL: http://tasslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0