Kvällens uppdatering..

I dag har vi bara varit hema och tagit det lugnt. Tvättat lite , dammsugit o.s.v (har inte städat ut julen.. får ta det i morgon)

Jennifer hade sina två kompisar här, Dom lekte och förde rövare hela dan ! och det spelade ingen roll hur många gånger jag skulle behöva påminna dom om att inte skrika.. ljud nivån var inte att leka med! Vi åt lite god mat och efter det var det dags för tjejerna att gå hem. I morgon börjar skolan , så det är upp tidigt som gäller ! Och jag tror faktiskt att lilla gummsan var lite nervös, för det tog långt tid för henne att somna!

Idag har vi har övat Flame på att stå... vilket gick dåligt !.. hon kröp i hop som en liten räka och ville inget annat än att bita mig i händerna. Ryggen var krökt och huvudet hängde..Men det är klart.. alla har jue sina dagar ! Hon var helt enkelt inte på humör och det får man ta! tog lite bilder, men de håller jag hellst för mig själv haha, bättre lycka nästa gång. Kan lägga upp en gammal stå bild istället ! så där.. den bjuder vi på :)



Efter det så fikade jag och Micke, Jätte goda mackor med championer, paprika, gurka, tomat , kaviar :) mumms* och te, och ja... nu sitter jag här :)

Som ni märker så finns det inte sådär jätte mycket att berätta från idag, men men..så är det väl för alla ibland.. Man behöver dagar där det igentligen inte händer någonting alls. Eller hur!

I går när jag skulle gå och lägga mig fann jag två sötnosar i sängen som sov tätt intill varandra! så gulligt. Jag var bara tvungen att smyg fota .


Jag tror Flame såg ett spöke idag :) Raggen ställde sig ända från huvet och bak till svans roten!


liten... blir stor...


Nej nu är det dags att sova... och så hoppas vi på lite mer snö snart ! För jag och Jennifer vill bygga en snö-gubbe !

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0