Ett år och en dag sedan.... :(

Igår var det den 10 -de och det var exakt ett år sedan jag tog det absolut jobbigaste beslutet i mitt liv att ta bort min ÄLSKADE ÄLSKADE hund Baylize , Tänker på henne ofta ! Och kan ibland fortfarande inte förstå att hon som ALLTID var vid min sida vart jag än gick, Som min egna skugga ... är borta och aldrig mer kommer tillbaka..

Men änglarna tar hand om dig nu, Det finns ingen tvekan om att du inte skulle kommit till himmlen...Och vi kommer synas igen. Det vet jag!


                                                                                                                                      


*********************************************************************************************************************************
Idag har jag haft en riktigt lugn dag ! Flame har vart helt utmattad sedan igår.. hon bara sover och sover.. men de e klart lite bus har hon hunnit med också.
Vi märkte hur hon kraffsade under sängen som besatt i 180 ! vi försökte locka med godis och den ena och andra leksaken , Men någonting där under var betydligt roligare ! Det slutade med att Micke drog bort sängen och där fann vi en mycket förvånad men glad hund som just blivit påkommen med att ha slitit sönder en hel toa rulle i små flisor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja så kan det gå när man vänder bort blicken en sekund. På bilden är det bara en liten del av allt som synns kan jag säga.


DET VAR INTE JAG !


Efter buset somnade hon igen...  hon har inte riktigt hajjat att hon börjar bli för stor för att ligga på stolen!


Idag har jag lagt många funderingar på Stampe, Ush det är så svårt att veta hur man ska göra i sådana här situationer.
Vetrinären skriver ut den ena medecinen efter den andra, Och uppmanar oss att kämpa på , tusenlapparna flödar... hur långt ska man gå innan man måste ge upp..
Han är jue betydligt bättre, Men inte frisk. Jag är så less på att sanera lägenhet, byta kläder, bur o.s.v stup i ett. Hur länge ska man orka ? När är det okey att ge upp?
Han har inget roligt liv alls, Och det gör ont i hjärtat varje gång jag kommer in i rummet med skyddskläderna på för att ge mat och byta i buren, När han trycker sig mot gallret eller skakar gallret med sina tänder för att han vill ut.
Han är en stor kille som behöver motion, han är van att skutta fritt med oss, och nu sitter han ensam i en liten bur med bara radion som sällskap, Det har varit så sedan den 5 december...
Ja e jue sånn också som alltid vill rädda allt och alla... jag har svårt att acceptera när det inte går.
************************************************************************************************************************************

Här är iallafall Jennifer som dansar så glatt för er ;)

Den ungen är ta mig fan alltid positiv ;) haha nääästan.

Gonatt*

Kommentarer
Postat av: Klara & Winnie

Beslutet må ha varit svårt, men Baylize har det bra och typ bättre än om hon hade varit kvar. Men saknad är hon, otroligt saknad!!!

2009-01-12 @ 09:42:58
Postat av: monica

Så vacker hon är baylize, man får trösta sig med att man gjort det som varit bäst för hunden och i de lägena får man inte vara egoistisk!



Tänk att en toarulle kan vara så rolig! Här är det julaftn omman glömmer stänga dörren ordentligt till badrummet för då smygs det in o norpas rulle som man sen akn hitta över hela lägenhetn =) Aja dom e härlig aemd sina hyss!

2009-01-13 @ 00:06:15
URL: http://www.tokhundarna.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0