Hallå i stugan , gammel varg...

Idag har Micke vart och tränat Flame med sin kompis. Dom tränade mest passitivitet, inkallning och kontakts övningar.. vad jag förstod det som :) Efter det gick vi ner till Centrum och köpte ben och godis till henne. Ikväll ska vi träna lite mer på att stå. Hennes utställningskoppel kom idag, så har vi tur kanke det kommer upp lite snygga bilder på henne senare.





Vi har städat bort julen idag ÄNTLIGEN puuuuh-.... Det är så skönt...



Vad har hänt mer ? Jo Micke lyckades dammsuga upp en blomma.. OTROLIGT men sant! det är endast jord kvar i blommkrukan... rätt komiskt faktiskt :=)

Nu är han hema hos sin mamma och hämtar lite grejjer... och i morgon ska han jobba ! Tycker faktiskt synd om honom... han ska vara i SUNDBYBERG kl 6 på morgonen... :(

Jag skrev här om dan att jag hade köpt smink ! Och jag MÅSTE rekomendera den foundationén som jag köpte ! ( det är igentligen concealer,foundation och puder ihop ! den är helt underbar ! Man blir slät och len, absolut inte fläckig eller orange ! och den är tunn men täcker väldigt bra ! Äntligen har jag hittat nått som jag vekligen kommer fortsätta med. Den heter " MIRACLE TOUCH" liquid illusion Foundation från Maxfactor. Kommer inte ihåg priset på just den, Köpte jue så mycket annat också, Men jag lovar vad den än kostade så ÄR den värd det !

beskrivning : Max Factor's newest and most innovative foundation will revolutionise the way you apply your base. With a unique lightweight solid to liquid formula it removes the need for the traditional concealer, foundation and powder combination and instead creates the perfect base in just one easy application. The result is a flawless, fresh and incredibly smooth complexion that glows with radiance.

Nu är det dags att laga mat. I dag är fantasin inte på topp så det blir köttbullar och klyft potatis.

Kanske uppdaterar ikväll också om jag har tid :)
Kram*


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du är så vacker, Flint :-) Lycka till imorgon!

2009-01-09 @ 19:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0