Sova gör man i graven ?

Ni anar inte vilken hemsk natt vi har haft !

Det började med att Flame vaknade och plöttsligt fick panik, Gnydde , gapade, och tungan flög från höger och vänster, Micke och jag flög upp som trodde att hon hade satt något i halsen.. kände efter så gott vi kunde, men hittade inget...
Vi kände om hon hade några lösa tänder men nope.. ja hittade inget där heller... Hon gnydde mer och mer och var verkligen uppstressad... tills hon plöttsligt bara slutade la sig ner och somnade igen...

Vi tänkte att hon måste fått nå tillt i huvet.. att hon kanske hade drömt något och sedan typ fortsatt i vaket / halv - vaket tillstånd..  Vi brydde oss inte så mycket om andledningen just då, Allt var jue bra igen.. va de nu var så var de jue borta..
Vi sov ca 15 min och Flame flyger upp igen. Samma sak, Nu började vi bli riktigt oroliga... såg framför oss hur vi skulle behöva få tag på en taxi mitt i natten för att åka till djur sjukhuset,
Men så igen.. slutade hon...

Försökte titta ner men ingen svullen tunga .. inga tecken på vad som kunde vara fel.
Hon sov i korta perioder och vaknade korta perioder, Efter några timmars fram och tillbaka så blöder det kraftigt ur munnen och vi ser att en utav de stora tänderna bak nu var lös, Och Flame var riktigt uppstressad, Gick och hämtade papper och lyckades dra ut tanden-. Sedan somnade hon och vi med....

efter ca 20 min började Rasmus jama, Inte lite heller han skrek rättare sagt efter Smilla! Hur kan man förklara för en katt att den ska vara tyst ?? Han som dessutom är döv så de hjälper inte att klappa händerna eller höjja rösten.
Han skrek resten av natten.
Och vi låg vakna av oljudet och kunde inte annat än att sucka och pusta.
I mellan den här tiden och fram till 4.30 får jag tre blodsocker fall svettas och skakade som en galning och var tvungen att gå upp och äta.. TRE GÅNGER !

4.30 Kommer jennifer upp och säger att hon har kissat i sängen, Sätter henne i dushen och byter lakan.. Madrassen var såklart ner kissad så jag fick bädda på soffan i stället..  Jag vet inte varför hon helt plöttsligt fick för sig att kissa i sängen.. men igår var ingen bra dag i skolan så mycket vet jag iallafall, Hon kände sig utanför i tjej gänget och var mycket ledsen så jag tror att oroligheten hade med detta att göra.

Efter det går jag och lägger mig, IGEN  Och får rusa upp p.g.a blodsocker fall IGEN.. och den här gången verkar jag få skyffla i mig allt jag ser då inget verkar hjälpa, Tillslut går de över och jag kan lägga mig igen.

efter ca 20 min till kommer Jennifer och säger att hon inte kan sova.. sätter mig i soffan  ser på tv med henne och upptäcker att de luktar kiss överallt... så fram med golvmoppen...
Sedan var de frukost dags, La in risgrynsgröt i en skål i micron... på för hög värme, Poff sa de och gröt jäveln exploderade och när ja öppnade lyckan var de överallt......

nu sitter ja här...och andas ut....

Behöver jag tillägga att Micke tog ledigt från jobbet i dag.

Nu ska vi göra i ordning oss och gå till skolan.. Hämtar hem Jennifer vid 14 tiden ...för hon måste jue vara trött..
Så hinner jag förhoppningsvis.. OM flame tillåter sova en stund imellan...

Personalen på skolan har pratat med tjejerna så nu är det en ny dag och vi ska se om de blir bättre så de är viktigt att hon går dit...

Så var våran natt.. INGE sömn..

Hur var din ?

Kommentarer
Postat av: Nicole

Uss gumman, vilken natt/morgon...

KRAM

2009-01-16 @ 23:03:54
URL: http://www.varmdomorsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0