Det är dags för en bild bomb.. eller vad tycker du?

Hej alla natt- ugglor...

Ja...nu är det natt igen... dagarna går alldeles för fort.. de känns inte som att man är klar med hälften ens när mörkret faller in :) Nu är det dock lite ljusare ute då det faktiskt kommit några snö flingor.. inte många..men dom finns! Det är såhär i kylan och i mörkret som det är så otroligt skönt att ha någon... Någon som är närmare än alla andra, Någon som finns där och värmer med sina ord, pussar och kramar... Ush hur har jag klarat mig utan dig ? det är en gåta.

Our love is magic....



Så vad har vi gjort idag.. jooo vi åkte en sväng till Mölnvik handlade lite nytt smink, det blev puder, mascara och läppglans, Åt på Mc Donalds, sedan hittade jag en jacka på Inter sport, Men den fanns bara i vit !!! så neeeeej :) vita jackor blir jue bara grå. Sedan sprang vi in på Sabis och där såg Jennifer Markolio...stor lycka för lill tjejen. Köpte också en ny laddare till mobilen inne på Expert... Flame har tuggat sönder den förra.

I morgon ska Jennifers två kompisar komma hit och leka, Det är studie dag i skolan så dom börjar på torsdag, Jag tror att Jennifer börjar ledsna på lovet nu faktiskt ! hon behöver komma igång  .. fast jag kan jue inte direkt säga att hon ser utråkad ut på den här bilden..

Är hon inte världens charmigaste , underbaraste , snällaste, och goaste dotterna man kan ha ?!!! i bland saknar jag henne fast att hon bara sover... som nu :)

Micke ska få sätta upp ljus-lyktorna på väggen.. i  morgon också , har bara inte bestämt var ännu.. Några förslag ? Sedan ska vi träna Flame. Hon växer så det knakar ! nu väger hon 12 kilo och är 41 cm hög och 40 cm lång :)

Sedan i går har jag haft ont i magen och mått illa till och från.. får ABSOLUT INTE bli magsjuk nu! Flames utställning är jue på lördag.

Här kommer lite bilder på Flame som jag tog ikväll.


Jag kan faktiskt inte rå för att jag är så jäääävla SÖT!



På väg ut med jackan på,


Trött... låt mig vara !





Hångel med husse på kvälls kvisten ;)



En liten uppdatering om Stampe :
Stampe ser mycket bättre ut, Men han är fotfarande i isolerings cellen :) vi kämpar vidare mot skabben, och jag tror nog att det vänder! Håll tummarna.

Nej nu är det dags att krypa ner i sängen där gubben och Flame väntar. Det är ju en dag i morrn också,
Gonatt på er.



Gone whit the golden stars

Kommentarer
Postat av: monica

hoppas inte du kommer bli sjuk lagom till utställningen!! Kan det inte vara lite nerver som spökar? Tror det kommer gå galant för er och på valputställningar är dom inte alls lika hårda med hur valpen uppför sig...träning ger ju färdighet dessutom =) Gör det till en rolig dag med bra minne både för dig o valpisen så kommer de gå toppen!!



Ha de gott!

2009-01-07 @ 21:43:16
URL: http://www.tokhundarna.cybersite.se
Postat av: Klara

Hej bästa familjen! Ser att ni mår bra, förutom lite magont...skönt. Såg att ni ska ställa ut Flame. Var då om man får fråga? Kanske man kan komma och kolla =) Kram

2009-01-07 @ 23:00:03
Postat av: Lina

Tack Monica du har alldeles rätt!



Klara : vi ska ställa ut i nyköping på lördag, Men vet du vad... Vi kommer ställa ut Flame i sollentuna racket hall också i februari ! kom dit då!! det skulle vara jätte roligt!Är det bättre med Winnie´s öron ? Kram*

2009-01-08 @ 00:15:59
URL: http://ladymon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0