Gammel gäddan var för smart för oss !

Idag är våran första dag hema på värmdö igen. Eftersom det var fint väder bestämde vi oss för att strunta i att packa upp våra resväskor och bege oss ut i solen. Vi gick och badade solade och fiskade. Jätte mysigt. Vi fick 2 abborrar (stavas det så?) men dom var för små så dom fick släppas tillbaka igen. Vi fick en skymmt av gammel gäddan men han var alldeles för smart för att fastna på kroken,.

Jennifer tyckte att det var jätte roligt , och här fiskar hon för första gången i sitt liv. STOLT mamma & Micke



Jennifer sprattla upp bubblor och Flame fångade dom :) det kallas team work.


Här har Jennifer bestämmt sig för att börja kasta Flames favorit "Dummy" istället, Så här fiskar hon helt enkelt HUND,
Smart drag Jennifer.. för dom nappar bättre :)



Här ser dom båda något mycket intressant...



Och visst ser jag ut som ett PROFFS !!!!



I morgon ska jag vara på Nacka Sjukhus kl 9 , och sedan på SÖS kl 15.. irreterande tider.. har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska göra med dö tiden där imellan men jag kommer nog på något.
Efter det ska jag hem och möta min framtida e.v daghund som skall börja vara hos mig från mitten av augusti. Det blir så spännande och kul att träffa sötnosen och hans matte . Jourhems hunden behövde inget jourhem eftersom han blev såld redan innan han sätta in tassen här hema hos oss, Jätte skönt för hunden som slapp åka mellan olika hem och då kunde åka till sin rätta familj på en gång !

Nej nu ska jag snart slå huvudet i kudden . Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0