Noaks ark

Idag var det uppehållsväder så vi passade på att åka till Noarks ark och titta på utrotningshotade djur, Det fanns tigrar, snöleoparder, lejon, olika rasers kaniner, grisar, hästar,kor m.m Jennifer fick rida och hoppa på hö loftet, Det var super mysigt.
Vi har också vart inne i kyrkan som ligger här brevid , Super stor pampig kyrka som jag och Micke ska gifta oss i, Tanken är att de ska ske nästa sommar.

Efter det åkte vi hem och grillade och sedan har vi packat. Det känns lite jobbigt att åka härifrån i morgon. Jag vill inte tillbaka.. till Gustavsberg ! Det finns liksom ingenting att göra där. Världelösa lekparker ...ett fik som stänger typ kl 18 o.s.v här stänger allt vid 23 tiden...även klädaffärer. Det finns mer möjligheter här. Speciellt på sommaren. Och i Gustavsberg känns allt så bökigt och omständigt, Vi som inte har bil heller.

Nu ska jag slänga mig framför tv´n en stund och försöka njuta av den sista kvällen..


Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0