jag kräver inte att ni ska förstå..

I bland drar ett sådant sug in över mig.. som svarta stora moln, Som en orkan som vänder hela tillvaron upp och ner.. När man vill ha något så mycket som man inte kommer kunna få. Det blir en tomhet, en saknad en önskan som inte kommer falla in. Det blir inte bättre att gå omkring och föreställa sig bilden om hur det skulle kunna vara, för det är inget mer än självplågeri. Det hjälper inte att vara avundsjuk på andra som har haft ett val och lyckats, bara för att jag/vi inte har det. Det är frustrerande ! Jag vill inte bli bitter..
Man måste acceptera vissa saker i livet , men detta känns omöjligt. Mitt hjärta spricker !
Jag antar att det ända vi kan göra är att gå igenom sorgen tillsammans... vilket vi inte ens kan.. jag antar att ämmnet är för känsligt för att ens kunna pratas om.  Så vad ska man då ta sig till ? Känner mig så ensam med alla tankar och känslor.. och räddslan för att det aldrig blir mer än såhär , känns som att djävulen har satt klorna i mig.
Men kärleken övervinner allt ! Och jag är så tacksam för det jag har ! Det jag ber om är en gåva från gud.. en gåva som ingen borde ta för given ! En gåva som aldrig kommer ges till oss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskade vän! Jag mår så dåligt över att höra att du mår dåligt, de är så trist att ni har det som ni har det, jag önskar att jag kunde göra något åt saken! Älskar dig min vän.

2009-06-17 @ 21:14:34
Postat av: Nicole

Älskade vännen, vad ont det gör att läsa!!

Men du är en sån stark kvinna och ni kommer att ta er igenom detta!! Du har en underbar dotter och en fantastisk karl!

KRAAAAAAAAMPUSS

2009-06-17 @ 22:10:35
URL: http://www.varmdomorsan.se
Postat av: Jag

De är tungt att måsta ta sig igenom vissa saker i livet... O man vinner aldrig på att bli bitter... Men i bland är de otroligt svårt... Men samtidigt är de ju både prövningar o lyckliga stumder somgör oss tillde vi är...

2009-06-17 @ 22:43:36
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0