mycket bollar i luften

Vad helgen har gått fort ! Jag har fikat med grannen under och Jennifer och deras dotter badade i polen ! Dom tyckte det var UR KUL ! och vilket liv ! dom skrek sig blåa, och vi hade fullt upp med att försöka tysta ner dom. Sedan fikade jag med grannen mitt emot på kvällen som är Oscars mamma, Jennifer och Oscar sparkcykolade för fullt och krockade..så nu är sparkcyckeln sönder ! :( men Jennifer och Oscar klarade sig oskadda.. som alltid haha.... Det är underbart med så mysiga grannar som man kan umgås med, Jennifer har också hunnit med två turer till Grisslinge .
Nu har Molly åkt hem, denna gång blev hon kvar lite längre än planerat och hon kommer nog bo mer hos oss i framtiden än hema hos min pappa eftersom dom inte har den tiden längre och hon trivs här. Så nu blir man med gammling igen. Inte oss emot hon är jue så snäll skruttan och det känns alltid lite tomt när hon har åkt.

Micke har också åkt. Så nu är det bara vi brudar hema och Stampe såklart... glömde att han är jue faktiskt en mann :)
Det känns ovant att helt plöttsligt leva som "ensamstående" igen.. man möter hinder i vardagen som inte är allt för lätta... det mesta är faktiskt knepigare att göra själv. Som att handla o.s.v  I dag t.e.x så gick alla proppar i hela lägenheten jag trodde jag skulle få ett smärre psykbryt men jag lyckades faktiskt grejja det själv. Det är bra för självförtroendet och ibland får jag en liten robinsson känsla som kryper in över mig HAHA!

Idag har jag gjort så mycket ärenden som jag hade planerat och allt går enligt shema. I morgon ska allt packas ner som tvättas just nu och tidigt på Onsdag morgon bär det av till Göteborg. Jag måste erkänna att jag är lite nervös för resan, Tänk om jag glömmer något livsviktigt..och jag tror att jag aldrig åkt så långt själv med Jennifer och nu har jag Flame med mig också men det kommer att gå bra. På söndag kommer Micke ner ! så då äntligen blir vi familj igen :) och det ska bli kul att träffa mamma och moster Anna och hennes kisse katter.

Apperopå Flame... stackarn har tappat päls. Hon har som sagt ätit antibiotika och solen går jue inte helt att undvika nu , även om man gör så gott det går. Så till följd av detta så har hon tappar pälsen vid revbenen och ser ut som en riktig skabb hund stackarn. Nu är iallafall antibiotikan slut och pälsen borde börja växa tillbaka .

Nej nu är det dags att ta tag i resten.

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer sakna dig! Ha de underbart på semestern!

2009-06-29 @ 20:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0