säg goodbye to my little friend.

Nu ska ja ner till vårdcentralen för att ta bort min "efterhängsna leverfläck" som jag så illa svärt om i mina tidiagre inlägg.. varje gång jag ska ta bort den så har läkaren blivit sjuk eller vart hema med sjuka barn , det är som att den förbannade fläcken bara bestämt sig för att vara kvar ! MEN nu ska inget stoppa oss. Nu , IDAG kl 13.30 ska den bort. Efter 25 år och 7 månader vid min sida.

Känns nästan lite konstigt.. men än ska jag inte ta ut segern i förskott, vad som hellst kan jue hända på vägen dit som gör att det hela blir intställt för typ 100 de gången.
Jag är lite nervös... gör det ont ? hua...

BY BY leverfläck !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0