Sorgligt !

Vilken förlust ! Michael Jackson är död :(  jag är övertygad om att han var en mycket snäll männsika, Förmodligen för snäll, en sådann person som blev trampad på...som tyvärr blev utnyttjad av press och media som alla andra. Inte konstigt att han mådde dåligt. Världens mest kända människa som var först genom att plöjja vägen för alla andra. Som gav hur mycket pengar som hellst till välgörenhet , djur och barn och som bara ville vara "normal" men aldrig kunde bli. Musiken kommer aldrig dö ut. Han var min generations Elvis ! Och han har gjort massor för denna jord. Glömd blir han aldrig !







har försökt leta upp min favvo video men vet inte vad den heter, I musik videon går han på en gata och sjunger.. det är en lugn låt och det börjar regna har jag för mig.. Någon som har ett hum om vilken jag kanske kan mena ?? skulle bli jätte glad om ni kom med tipps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0