Ush vilken tråk helg !

Regnet fortsätter ösar ner, grått kallt och deprimerande ! Finns ingenting att göra. Den här helgen har jag tagit tag i våra gaderober, de såg ut som bombnedslag men nu är allt vikt (en stund til)

Flame ligger mest under täcket, snarkar och suckar, Micke sitter framför tv spelet och jag har passat barn, Jennifers kompisar Embla och Alva var här i dag. + lillaTyra. Underbara ungar ! Så snälla , omtänksamma och lugna ! Mickes mamma har också vart på besök en stund.

Det knackade just på dörren och det var foder från "Husse" som kom, beställde i går , dom är verkligen super snabba. Hade glömt att ta ut pengar så det blev en faktura, Självklart har Flame det dyraste fodret så nu är man 700 kr pankare !

I dag vid 17 tiden kommer Molly, Ska passa henne till Onsdag eftersom pappa ska ner till Göteborg och spela på Liseberg.  Flame blir nog glad över att gammel tanten kommer på besök några dagar, Eftersom det regnar blir hon jue så uttråkad annars. Så det är alltid bra att ha en kompis att vara tillsammans med.

Nej nu ska jag tråka vidare... Kom gärna med tipps på sysselsättning... Här blir det bara ett evigt suckandes och 100 koppar kaffe för mycket i ren tristess annars.

Jo förrsten vill påminna er om att skriv på namn insammlingslistan i det tidigare inlägget.
Som handlar om att Sverige också behöver djurpoliser. Eftersom våra poliser inte har tid att prioritera djuren och de vanvårds fall som dom får in. Gör djuren en tjänst och ge dom rätten till ett skydd!

Mina tjejer !



Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Hopp igen (=

Vad e det för problem honhade? Jag vet inte vad det betyder.. MEN OJ OJ vad läskigt lik Flame och Sky e ??!! Jag blev helt till migg nyss när jag såg bilden på Flame och lill tjejen. Trodde det var Sky!! Hur funkar tejpen med öronen? Så fort jag tar av Skys tejp ställer de sig upp. Speciellt det Högra!! Tror de aldrig kommer lägga sig korrekt )=

Sky väger ca 19,3 kg nu. Alltså så har hn gått upp 1kg sen jag hämta hem henne. Och ca 44cm hög !



Men hör av er när ni e friska.Jag eså spänd på att se hur er Flame är i personligheten osv (=

MVH / Linda & Sky

2009-06-14 @ 21:40:58
URL: http://typenavmittliv.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej! Ok ok. Då hajar jag. Hoppas det ordnar sig!v Har aldrig hört något liknande på en hund tidigare?!

Ja nej vikten är dä den är nu så att säga. Men nu ehon riktigt fin i hullet. När jag fick henne var hon inget matvrak. Och var något tunn. Men nu e hon i perfekt form tycker jag (= Och OJ OJ vad hon äter hahaha. Nu tar det inget stopp istället ( ;



Jag har Sky på foder faktigst. Oc det e första gången jag gör något liknande. Visste inte om att det fanns även för hund. Jag var skeptisk till en början. Men Petra & Kenny visa sig vara riktigt bra människor. Så allt går strålande. Jag och min Sambo åker på semester 1 vecka efter midsommar. Då ska Sky få vara hos petra (=



Ha det bra kram linda

2009-06-15 @ 08:51:10
URL: http://typenavmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0