Nu saknar jag honom*

Att vara ensam har faktiskt kännts rätt okey... har hållt mig sysselsatt tills nu.. mitt i natten slog det mig... Micke har knappt hört av sig alls sedan han åkte.. Det känns tomt.. telefonen är tyst..och det känns ensamt och mörkt. Vågar inte ringa heller eftersom det är jag som ringt varje gång. Och han har jue sagt att han skulle ringa upp senare... fast det gjorde han inte.. så nu ska jag inte ringa igen hihi :) det är faktiskt hans tur nu !

I morgon blir det stor städning och packning, Måste mäta upp hundmat , få med alla mina och Flames medeciner och städa Stampes bur. Om jag hinner ska jag över till Sara en stund så kiddsen får leka en sista gång innan resan.
På Onsdag morgon bär det av till Göteborg.

Jennifer somnade vid 23 tiden.. är helt omöjlig att lägga nu för tiden, Jag tror det är värmen och ljuset som gör det hela lite knepigare. Och sedan är hon grinig och irreterad på dagarna.
Det tar ett tag att vänja sig vid värmen för oss allihopa. Flame sover i stort sätt dygnet runnt, man märker knappt av henne.

Nej dags att sova så man får något gjort i morgon. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0