Kärlek

I går hade Micke sommnat på soffan ! jag höll mig vaken tills han messade tillbaka vid 01-tiden , sedan pratade vi en snabbis i telefonen och sa godnatt, efter det kändes det bättre. Behovet var stillat och jag kunde lugnt sommna in :)

Idag har jag städat som skjutton gubbar !  Fixat all disk, tvätt, dammsugit , röjjt , torkat golv o.s.v Och packat.. allt är klart nu men jag sitter och nojjar över om jag har glömt något.. nervöst! Vi tog en snabb fika hema hos Sara så att barnen fick säga hej då till varandra och sedan har Jennifer somnat som en stock. I morgon blir det upp tidigt ! Och pappa hämtar oss kl 08.00

Ber till gud att jag har med mig allt nu, Iallafall mina livsviktiga saker så som medeciner och smink haha skämt och sido.
Nu ska jag ta mig en kopp te, sedan blir det nog sängen. Saknar Micke så mycket nu är det "bara"  4 dagar kvar så ses vi darling... kan knappt vänta ... ush vad jag älskar den karln ! han är verkligen något mycket speciellt. Saknar och älskar allt hos honom. Men det känns så konstigt att prata i telefon när man är så långt i från varandra.. man vet lixom inte vad man ska säga.. det blir typ "hej vad har du gjort i dag " - "jobbat du då" -packat" ah ni hajjar svaren finns jue redan där innan ens frågan är ställd... vi vet jue vad vi gör hahhaa.

Jag kommer säkert blogga nere från västkusten så mig blir ni inte av med. Nu blir det te...



Kommentarer
Postat av: kirre

Tjo hur stårdet till med dig? :)

Vilken underbart söt katt din syster skaffat sig <3

synd bara att den va så ung ,.

2009-07-02 @ 19:10:13
URL: http://tasslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0