trä smak i rumpan!

Jag är totalt slut, och tänkte bara göra en snabb uppdatering innan jag hoppar i säng !

I morse åkte ja in med flame, Dom tog blodprover som inte visade några tecken på infektion,eller vita blodkroppar.. de röntgade vanlig röntgen som inte visade någonting, samt kontrast röntgen för att se om något kan ha fastnat i luftrören magsäcken eller var som hellst.. men ikke.., Lyssnade på hjärta och lungor men allt såg bra ut, Men hon kräktes och hostade konstant, Hon fick vättska i dropp samt medecin för illamåendet, Hon var totalt utslagen och vetrinärerna var nog riktigt komfunderade, Hon var enormt medtagen, vinglig och slö. Fick spendera 8 timmar på en trä stol, och bara sitta och stirra på klockan, Efter hon hade fått i sig droppet så vaknade hon till och blev lite pigg för en stund och kunde t.om. kissa ! ... Men mycket ork har hon inte. Fick åka hem över natten, Och kl 9 i morgon bitti ska vi vara tillbaka, då ska hon sövas och de ska kika ner i halsen på toncillerna.
Det gör så ont i matte hjärtat.. hon är jue så liten och hjälplös...
Dom måste hitta felet...
Allt pekar nu mer och mer att hon har astma,Är det inget fel på toncillerna blir det kortison tabletter igen och sedan får hon inhalera kortison , troligen resten av sitt liv, Har man tur kan det tydligen
Jag hör av mig i morgon.

Nu måste ja sova en stund...



Kram*


Kommentarer
Postat av: kirre

men lilla Flame då.. blir den lilla tösen aldrig bra? lider

Hoppas verkligen hon tillfrisknar snart,.

jag har uppdaterat min blogg nu med bilder på "hemlisen" :P

är hur kul som helst med en kull hemma,.och så livliga dom är..helt otroligt :)

har skaffat mig en laptop nu oxå,så nu kan man blogga lite varstans..haha inte helt fel.

men lycka till med flammisen och jag skänker massa kramar till er alla.

2009-06-02 @ 13:30:44
URL: http://tasslyckan.blogg.se/
Postat av: Nicole

Tänker på er stumpan!

Ring när du är hemma...

KRAM

2009-06-02 @ 14:49:12
URL: http://www.varmdomorsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0