Ingen rubrik idag..men kanske i morgon.

Jag har lite ångest .. jag har beställt kläder till Jennifer från HM för 2000 kr...bara sommar kläder är det också.. kjolar, klänningar...shorts ..you name it..dessutom har hon jue så mycket kläder redan.. är det någon som behöver nya kläder så är det jue jag! Men det är jue så tråkigt att shoppa åt sig själv.. humf.. det blev som det blev... Jag antar att kläder kan man väl aldrig ha för mycket ut av :)

Orkar inte skriva idag ;) så här kommer lite bilder i stället !

Gamla Mollie Collie / Labrador



Ung och pansionär


Tok ungen bubblar fot bad , Jag tror att hon skulle kunna bubbla i timmar..
Flame undrar om det var ramlösa och tog sig faktiskt ett smak prov.



Inlåst bakom galler och bom med en vakt hund nedanför sängen , borde ungen hållas på plats. 
Godnattski :)
 


Lots of love ...




Kommentarer
Postat av: Linda

Tjo!

Jag e utbildad servitris. Men e en hästnörd /hundnörd. Så just nu jobbar jag bara lite extra på en restaurang medans jag söker ett stall jobb tll hösten. Vi ska resa till Cypern. ÅÅHHH så underbart bara längtar!!!

2009-06-15 @ 21:42:50
URL: http://typenavmittliv.blogg.se/
Postat av: Klara

JAG ÄLSKAR MOLLY!!!

2009-06-16 @ 10:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0