skol avslutning..

Så mycket har hänt att jag inte har hunnit uppdatera alls.

Jag och Jennifer var på hörselkliniken och det gick ur dåligt. Ungen var tok spattig och hörsel testet blev bara blajj! hon stretade emot, grinade, gömmde sig bakom stolar o.s.v när äntligen testet var gjort satte sig doktorn ner med oss och sa att testet såg bra ut på så sätt att Jennifer ej lider av hörsel skada utan koncentrations svårigheter ! och därför skulle då de tidigare testerna blivit så dåliga, Vilket jag inte tror på en sekund, på de tidigare testerna har hon verkligen koncentrerat sig! och alla tolv testerna har gett exakt samma svar, Vi som igentligen äntligen skulle fått hörsel apparaten med oss hem, gick hem tomhänta ! eftersom ja var så envis och försökte gång på gång förkara att det verkligen har med dålig hörsel att göra så skulle hon prata med dom andra på kliniken om kanske en hörsel slinga kan vara ett alternativ i klassrummet för henne, Men det löser jue inte problemet hema eller ute. Men hörsel apparat blir det inte. Super irreterar åkte vi hem till min stora syster och hennes dotter för att få tänka på lite annat.
Väntar fortfarande på samtal från hörsel läkaren och lär nog få vänta några dagar till.

Jennifer har haft sin skol avslutning nu , Hon var blyg och försökte gömma sig bakom alla andra när hon var uppe på scen, men huvudsaken är jue att hon gick upp dit över hvud taget. Efter avslutningen gick vi på fika hos grannen, Hon är super trevlig ! jordgubbs tårta och choklad tårta blir man inte bortskämd med annars !
I tre veckor nu har hon varit skogs tokig och det var nog själva uppträdandet hon har vart nervös för, efter det släppte allt och hon blev sig själv igen. Hon har inte lyssnat över huvudtaget, Hon har vart totalt uppstressad , inte kunnat äta, inte kunnat sova , testar mitt tålamod till tusen och t.om. RYMT TILL CENTRUM ! ! ! ! Jag tror aldrig att jag någonsin varit så arg i hela mitt liv.

Nu är sommarlovet här och vi åker till Västkusten den 1 Juli :) det är en onsdag, Micke jobbar den veckan och kommer efter på söndagen. Än så länge öser regnet ner och någon sommarlovs kännsla har inte dykt upp ännu. Vart tog solen glassen stranden och jordgubbarna vägen ? Längtar !

I dag har vi vart på återbesök med Flame hos vetrinären, Trotts sin antibiotika kur så såg inte toncillerna tillräckligt bra ut, Hon ska fortsätta kuren 8 dagar till och inhalera kortison, Blir det inte bättre trotts detta så kommer toncillerna att opereras bort. Hon är också röd på trummhinnerna, Som tur är upptäkte vi det i tid och ska bara göra rent själva, så ska det förhoppningsvis vända av sig själv, Annars blir det en öron inflammation som pricken över i ´t på allt detta. Som ni förstår är hennes motstånds kraft i botten det är därför allt kommer , det ena efter det andra.
Hon måste bli frisk till semestern annars vet jag inte vad jag gör. Vi behöver verkligen få komma bort lite.


Här kommer bilder

Jennifer sminkad till en tiger på barnens dag !



Rosor till Micke från mig...


På Dellan, Mumsar lyx chocklad och glass.


Morfar, plast mormor Mia, Micke och spralliga Jennifer.


Självklart skulle hon gå i den stööörsta vattenpölen, Gummistövlar är en guda gåva.


På kvällen framför X-boxet. bil spel är inget för mjökiga töser, Tuff ungen som vägrar förlora !




Nej nu ska jag ta tag i tvätten...

Pöss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0