En sen uppdatering.

I lördags var vi barnfria och passade på att äta thai mat ute,Det var faktiskt otroligt skönt att bara vara vi, ja åt så mycket mat så jag trodde att jag skulle spricka, Efter förrätten varmrätten och efterätten..stod all mat upp i halsen ändå hade jag ett sug efter mer haha ! Efter det gick vi hem till en kompis och tittade på Robinsson och tog en kaffe kom inte därifrån förens ca ett på natten, Det kändes skit skumt när jag och Micke kom hem till en barnfri lägenhet !! HELT GALET ! vi la oss ner och såg på en film och sedan somnade vi, Mer röjj än så blev det ikke :)

På söndag stoooor städade vi överallt ! gaderober, putsade fönster ..ja you name it, För idag skulle nämnligen mormor komma och hällsa på ! Hon kom hem från Thia land igår, Men tyvärr har mormor ramlat ( inte direkt det första ålderstecknet) och stukat foten så illa att hon fick åka rullstol på flygplatsen, Hon fick skjutts hem till min stora syster som bor i stan från arlanda och där sitter hon nu fast haha!  så vi fick svida om våra planer, Till att jag skulle gå på min fotvård idag som vanligt till kl 11, sedan skulle Mickes mamma hämta Flame och vara hundvakt och så skulle jag hämta Jennifer i skolan kl 12 för att åka till syrran och hällsa på lilla alvis, Ullis och mor....moris ?!
Men i morse när jag väckte Jennifer så kunde hon inte ens äta frukosten för hon mådde så illa, så jag fick ringa skolan och sjukanmäla... avboka mormor ullis och alva, avboka mickes mamma som hundvakt och fotvården, Och nu sitter jag här och suckar,  alltid är det något, På onsdag åker mormor tillbaka till göteborg så vi har en chans att åka in till i morgon om Jennifer mår bättre, Kanske var hon bara nervös... det lär vi märka med tiden.
Håll tummarna !

 
Flame hostar fortfarande men ja tror det håller på att vända nu. Och ÄNTLIGEN har min förkylning lagt sig, trot eller ej !!! sååå glad... och titta .. SOLEN !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0