Godmorning my little friend.

Hur ä det ??

Jag sitter här , har lämnat Jennifer i skolan, Flame har vart ute, och Kaninen hoppar fritt tillsammans med resten av zoo´t :) Har just fått i mig dagens första kopp kaffe framför VAKNA med The voice . Älskar hela det gängen, Dom gör mig aldrig besvikna och ge mig en bra start på dagen !

Men jag måste säga att det är en ytterst märklig morgon... för jag hör röster från sopp skåpet ...under diskho´n !!!!! Nu tror ni säkert att jag har blivit galen... men ... jag har öppnat och tittat.. men självklart är ingen där ! jag hör inte riktigt vad dom säger..för dom bryter på något annat språk , På något sätt hamnar iallafall rösterna i mitt skåp, kanske dom byter avloppsrör ifrån grannen under... så att ljudet när dom pratar på något sätt kommer upp till mig.. ingen aning. Men det låter helt klart som att dom är inne i skåpet. Freeky shit !

Jo juste, Jag ringde Värmdö Bostäder igår a.n.g hundägar problemet här där vi bor och de skulle se vad de kunde göra åt det ..men de höll med om att något måste göras, De skulle prata med dom som har hand om området, och minst sätta upp lite lappar om vad det finns för lagar och regler ang detta. Det är bättre än ingenting.
Så nu håller vi tummarna för förändring !

Har slängt i mig en alvedon så idag ska jag städa, det gäller att passa på.  I morgon är det Fredag, då ska Jennifer ha två kompisar som sover över.. Sen är det helg.
Veckorna går så otroligt snabbt trotts att jag är sjuskriven. Stackars Flame hostade hela natten trotts hostmedecin... så jag kan svära på att micke får sin skönhets sömn på jobbet idag . Haha.
Vad har ni för planer för helgen ?





Kommentarer
Postat av: kirre

vad är det för hundägar problem ni har? blev lite nyfiken..kram

2009-03-12 @ 14:03:50
URL: http://tasslyckan.blogg.se/
Postat av: catta

heej hoppas allt är topen med er!.hmm detta med hundar, vi har grannens hundear, faan va de skäller, blir tokig, kl 07 på morgonen mm, trista vaknar av det... o de skäller ej lite hweller.



har själv hund men faan ja säger till henne då hon skäller men folk verkar ej fatta ¨ånt..

pöös catta

2009-03-12 @ 21:12:49
Postat av: Anonym

2009-03-12 @ 21:21:19
Postat av: Anonym

2009-03-12 @ 21:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0