What do you think ?

Nu är det mesta på plats ! en stor tavla ska upp så fort vi hittat något snyggt..en stor matta, Och nytt soffbord !Sen är vardagsrummet helt klart.
Såhär blev det !






Humf...vad har hänt här inne ??






inatt har jag haft återkommande blodsockerfall ända till kl 5 i morse, Sedan kunde ja få gå å lägga mig, Mickes telefon var inställd på alarm så kvart över 5 började den " SKRIIIKA" helt snurrig i kolan sprang jag och letade efter den, Men sen när jag hittade den så kunde ja för mitt liv inte komma på hur man stängde av SKITEN :) sprang in och väkte micke som efter många om och men löste problemet. Somade till slut kl 6 och gick upp och gav Jennifer frukost kl 7, Somnade om igen och vaknade kl 14. Är fortfarande helt slut, tror inte ja sovit en hel natt sedan ja fick diabetes ! Upp och äta då och då skakig och svettig är så jäkla frustrerande.. att dessutom äta fast att man inte ens är hungrig. Det är det värsta jag vet ! När jag vaknade hade Micke städat typ hela dagen, Nu är han och handlar.. Vad säger ni.. ? Har jag inte pli på karn HAHAHA,

Nej nu ska ja ta mig en kaffe och kanske vakna till lite.

Kram*
Kaffe dags !


Kommentarer
Postat av: kirre

Va snyggt det blev hemma hos dig =)

Nu har vi övergett huset och bor i lägenhet och här finns de en hel del att göra oxå.

så vi ska la shoppa litefärg och penslar så fort ekonomin tillåter.. haha. behöver ny soffa och köks möbler oxå =P

2009-03-30 @ 10:08:05
URL: http://tasslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0