Snart är det påsk och vad passar bättre än detta ? :)

Har just haft en tv kväll..sett på alla hundprogram som går att se :) Somnade ett X antal gånger, Förstår inte att jag är så otroligt trött idag, Micke badar och jag ska ta en kopp te och se på ballar av stål , sedan hoppa i säng,  I vanliga fall somnar jag aldrig före ett på natten men jag troooor kanske möjligtvis troligtvis att om jag har tur att jag lyckas ikväll ! " de ni "

Men först får ni inte missa det här !


Påsktävling - Vinn vackra smycken med FashionSense.se
Jag tävlar om vackra smycken från FashionSense.se
- Tävla du också! Tävlingen avslutas den 6 april 2009.

Vi ses mer i morgon.
Puss och GOD NATT*


Kommentarer
Postat av: Katharina Bjelke

Hi

Hamnade hos dig via mertrafik.se och blev kvar. Vi har oxå en Amstaff, han heter Holger, oxå en schäfer och en liten staff tik. Dottern har diabetes (hon är snart 17). Kanske var det igenkänningsfaktorn som gjorde att jag stannade till, eller så något annat...

Önskar dig iaf en bra dag! Kommer nog att återkomma :-)

2009-03-31 @ 08:03:45
URL: http://www.måväl.se
Postat av: Lina

till Katharina Bjelke. Det gick inte att skriva kommentarer på din sida så jag svarar här , Ja vi verkar ha endel gemensamt, Mycket trevligt att du kikade in ! gå gärna med i min " Bloglovin" längst upp till höger så prenumerar du på min blogg. Hoppas du får en jätte bra dag !här skiner solen !

Mvh Lina

2009-03-31 @ 08:17:23
URL: http://ladymon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0