*suck*

Hej

är fortfarande väldigt risig.. och är inte på benen mer än ca 30 min om dagen, Pressar och pressar och pressar ner sockret men det sjunker inte lägre än 20 hur mycket insulin jag än tar, Det är som att det inte biter...
Tur i oturen så har Micke precis blivit arbetslös och får ta hand om djur och barn ! Vilken jäkla lättnad det är att vara två !
Mamma tyckte att jag ska lägga in mig, Men jag försöker hålla ut hemma ett tag till, Är less på att vara på sjukhus, Jag har ju just slagit rekord på tid att vara därifrån.. Har inte vart inlagd på 1 1/2 år!
Alvedon biter som tur är på lederna som jag har så ont i och febern...
Jag hoppas verkligen att de här vänder snart,

Ville bara göra en snabb liten uppdatering.. orkar inte mer just nu..

Hoppas att ni alla mår bra iallafall,

Kram*

Kommentarer
Postat av: kirre

Jo visst ärdet skönt att bo i hus men det hade underlättat om det låg mer centralt eller om jag haft körkort eller om det gått bussar här.. haha. nu bor jag 11 km i från centrum coh härfinns inga affärer,inte äns en granne. så de ska bli skönt att få komma till stan,ta körkort coh sen köpa eget hus någonstans =)

2009-03-03 @ 22:42:49
URL: http://tasslyckan.blogg.se/
Postat av: Klara

Men om du inte blir bättre så håller jag me Maggan. Då måste du lägga in dig oavsett hur jobbigt de är. Du måste få hjälp me ditt jävla socker, inte bra för kroppen de där. Tänker på dig! Kram

2009-03-04 @ 09:53:27
Postat av: Anki

Usch det låter verkligen som att du har det väldigt jobbigt just nu =(



Jag hoppas att du kryar på dig, och mår bättre snart. Håller också tummarna att du slipper läggas in.

Styrkekramar

2009-03-04 @ 10:13:47
URL: http://www.ankisblogg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0