Mår lite bättre idag!! Wiiii*

Har vilat nästan hela dagen och sockret har pendlat mellan 20-28, Men ikväll känner jag mig lite piggara trotts allt, Vi har just ätit middig, korv i ugn,

Idag kom Molly hit vi tog en kort prommit, Molly går så sakta upp för trappen, Flame och hon går mycket bra ihop, Molly ingnorar henne, Och flame respekterar det, Hon är inte alls jobbig och på, utan dom bryr sig inte om varandra, Jätte skönt :) Molly är kvar tills på Måndag.

I morgon ska Micke prov jobba sin första dag på sitt nya jobb ! Som ni förstår gick det bra på arbetsintervju´n !!! Jätte roligt. Jag hoppas att han kommer trivas och att allt går bra.

Tog lite bilder idag :)

Puss kalas!






Smilla,  ser ut som en Russian Blue.


Nää men ser man på... Under bordet låg en gamal tant.


Har ni sett vad lill strumpan börjat poosa framför kameran!!!!! :)




Nej nu ska jag natta lill tjejer sedan slänga mig framför tv´n en stund.. Kram *


Kommentarer
Postat av: Tess

kul att du kika in syns vi idag igen?

2009-03-05 @ 00:50:05
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Klara

Jag fullständigt älskar din Molly!

2009-03-05 @ 10:02:54
Postat av: shall

Hej hej.



Satt och bläddrade lite i din blogg när jag såg bilden på din katt, den ser nämligen precis ut som min Zingo.



Har inte sett någon annan som har en likadan nämligen,tyckte detta var lite kul.

2009-03-05 @ 23:01:27
URL: http://shall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0