En bra kvinna kan göra flera saker sammtidigt !

Precis... Just nu gör jag våfflor, hjälper Jennifer med läxan som ska göra ett kollage om sig själv och skriver blogg !
Idag har jag mest legat i sängen hela dagen , Är sjuk fortfarande ! Var ute en sväng med hundarna. Och Flame rev upp ett stort sår på något ! utställningarna lär jue bli ett minne blott om det blir ett "ärr" av detta på 30 cm :(
Har baddad det med deverse smörja och får hoppas på en snygg läkning !
Micke är och stor handlar , Hoppas han kommer hem med något smasken för jag är grymt godis/glass sugen !!!

Var bara tvungen att titta in, Nu ska jag fortsätta hjälpa Jennifer med läxan , Ska klippa ut en ros ur en tidning eftersom hon älskar rosor :) Sedan blir det till att klistra .

Bjuder på en skön låt !


Kommentarer
Postat av: shopalicious

Great! Inte jag heller, förutom lite muskelkänningar där jag tod sprutan men det får man ju alltid :)

2009-11-03 @ 22:58:21
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0