Slagsmål i kuddrummet...

Ush vilket väder... snö blandar regn och kallt. Jag längtar efter solen ..kan den inte bara titta fram..bara några minuter skulle göra gott ! Flame har världens överskotts energi ! springer här hema fram och tillbaka.. upp i soffan och skäller ,  men går vi ut så tvär nitar hon och vägrar ta ett steg till.
Jag vill att hennes löp ska komma snart så hon lugnar ner sig.. men det verkar dröjja :(
Pappa ringde idag från spanien, Han ska vara där en månad! Just nu skulle jag gärna byta med honom.

För en stund sedan ringde skolan och berättade att min dotter hade vart med i ett slagsmål tillsammans med några andra ettor, Dom hade sparkats bitits och rivit varandra. Nu hade dom pratat med allihopa och de fick be om ursäkt till varandra. Det hade tydligen hänt i kuddrummet på fritids där ingen personal är i närheten. Jag ska prata med henne när hon kommer hem för att försöka få lite mer klarhet i vad som hände. Men att slåss är heeelt oacceptabelt !

I morgon 8.30 får ni hålla tummarna. Då ska jag till läkaren för att kontrollera att jag inte fått några nya cystor på äggstockarna ! Men jag känner mig inte speciellt oroad.
Måste ringa min husläkare också.. behöver host medecin. Hostar nästan lungorna ur mig på nätterna och Cocilanan slut :(

Nej nu ska jag slänga i mig en kopp kaffe och hämta min lilla ligist till unge *MORR*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0