Var är min käpp ?

Sådär nu är jag slut som artist och ska snart slänga mig framför tv´n , kanske se något riktigt snuskigt som fråga Olle dokumenatären... det skulle iallafall få mig att vakna till eller ja.. om jag vill må illa och kräkas så skulle det väl vara ett bra val av program, men jag tror ja skippar det. Det är inte ens smakfullt , Bara snuskigt skabbigt och grooooz*  usha, (haha känner mig en aning pryd nu) ändå måste man titta ibland bara för att liksom chocka sig själv.. ja menar..finns det verkligen så där äckliga lös släppta människor... in real life...?! hua..
antar att jag kommer bli bombad med kommentarer nu om hur grå och trisst person jag måste vara.. och ja jag håller nog med.. känner mig oftast som "Agda 80 år" men det är väl den jag är...och jag är jag. På gott och ont.

jag har städat ..dammsugat ,skurat golven , dammat, torkat alla skåp, hängt tvätt ..vikt tvätt..städat kanin buren sprungit hit och dit .. drukigt alldeles för mycket kaffe och ätit skräp mat till middag, idag kommer jag sommna gott ! Jennifer har vart hema hos en kompis ..kompisar och kompisar.. det är det ända som gäller just nu.. stackars "Agda 80 år glöms bort och har blivit onsynlig"



Det var allt för nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0