En natt utan sömn....

Nu har Micke kommit hem, Och Jennifer och han är på ridskolan ! Håller tummarna för att det går bra, Jennifer fick tydligen den största hästen i stallet och Micke som är hästrädd kanske inte är världens bästa kombination eftersom hästen troligtvis kommer känna av att både han och Jennifer är nervösa. Jag ska gå och möta dom efteråt.

Flame fick i sig en kyckling hambörgare i förrgår och har haft kraftig diarre sedan dess, måste ut en gång i timmen..även nätter och kräks där i mellan, Så jag känner mig totalt slut. Hon har börjat betett sig allmänt psyko också :) Troligtvis är löpet på ingång, Hon är väldigt vaktig morrar och skäller, Och möter man någon när hon är lös så springer hon runnt dom i cirklar med raggen uppe och morrar, Mycket otrevligt och pinsamt. Hon reagerar på tikar också , så vi ska försöka träffa uppfödaren här i helgen, Så Flame får träffa sin mamma och kanske systern om vi har tur, Hon är så van att leka med han hundar och det går alltid utan problem, Men hon behöver verkligen träffa tikar. Så jag hoppas på en liten Playdate :) Så hon får lite social träning, För det behövs verkligen !!!

I natt var det fest i några hus härifrån, Och tror ni inte att folket som skulle dit gick fel och gick till oss ??!!! Hur kan vi ha sådan otur att alla alltid dras till våran dörr ? Utanför dörren stod ett gäng killar och babblade om att de kanske hade gått fel o.s.v eller babblade och babblade ..de skrek...och där låg jag och Micke på andra sidan fönstret och höll tummarna på att de skulle vända, vilket de gjorde efter mycket om och men.  Det är faktiskt inget vidare att ha sovrummsfönstret mot loftgången :( Men vad ska man göra.. det är jue så lägenheten är planerad...

Som ni förstår blev det i princip ingen sömn i natt och det tär på tålamodet och humöret...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0