Over and out

Stackars Jennifer hostar och snorar, ligger i min säng nerbäddad och ser på Peter pan och äter lite äppel bitar.., Själv sitter man här.. med kaffet i högsta hugg för ett tappert försök att hålla mig vaken.. bara några timmar till...är så otroligt trött!

 



Idag har det vart sol och vi var ute och gick en sväng. Flame kan verkligen inte bara ligga hema en hel dag och ut på några små pinkar.. hon måste springa av sig, minst 2 timmar per dag annars blir hon tokig här hema, Och bokstavligen klättrar på väggarna. Men det är svårt när min dotter är sjuk, I bland känns det som att man skulle vilja dela sig själv i två delar.. "bra ja stannar hema med jennifer och jag går ut med Flame" haha så praktiskt det skulle vara, Det är nog många föräldrar som tänkt i dom banorna.. och när tanken ändå är där måste man jue passa på att önska sig några armar till och hellst några fötter extra också ! Problemet skulle vara löst :) tänk vad fort jag skulle kunna gå med fler fötter, Och så mycket tid jag skulle spara!! När får vi vanliga människor börja klona oss igentligen ? Fast jag menar att i så fall skulle jag vilja klona mig själv ..fast snyggare .. går det ???!!!
Vad komplicerat det blev helt plöttsligt... ska nog helt enkelt önska mig att jag blir en bläckfisk i mitt nästa liv. En snygg bläckfisk...

Finns det sådana ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0