Upp och hoppa !

Snart är det dags att gå till skolan och lämmnar barn :) De var svårt att få upp henne ur sängen kan jag säga, Men det hade jag räknat med eftersom hon var hema hos Oscar och bakade kvällen innan. Men hon måste gå till fritids bara en lite stund i dag "trotts lov" för jag ska ner till vårdcentralen och vaccinera mig eftersom jag är "in the riskzoon !"

Jennifer tjatade om att hon ville äta frukosten i tv rummet, och jag säger att jag inte vill ha smulor i hela soffan..

-"men om jag äter UNDER BORDET DÅ?"
 eh.. nej.
-" men ute på balkongen då ? ja kan se tv´n genom fönstret?"
eh nej
-"men om jag sitter framför tv´n och har frukosten under den ?"
Nej det blir ingenting !!
-"men bara en stund sedan kommer jag tillbaka med mackan"
Nej du äter här , (köket) sedan går du dit !
-"Men om jag ser på tv och inte äter frukosten då?"
Ät först..tv´n sen
-" MEN mammaaaaaaaa om jag äter frukosten i morgon i stället så kan jag se på tv´n nu"
SLUTA TJATA ät bara !!!

-"Äsh man får nästan aldrig svar av dig ändå...titta ut mamma rönnbären är klara!!!... VAR ÄR DOSAN?"

vilka diskutioner man kan ha så här på morgon kvisten...

Kommentarer
Postat av: mormor

Det måste vara mitt barnbarn med alla dom frågorna !

Stå på er tjejer !!!

kram mormor

2009-11-07 @ 21:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0