Fredag

Känner mig förkyld snorig hostig och lite smått depprimerad ! igår löste vi ut Mickes morbror´s bil från verkstaden.. de bytte avgassystem och var nu redo för att lånas ut.. till oss :) Men när vi stod på verkstaden dök ingen upp med pengar.. (undrar varför ) vi skulle dela beloppet på tre stycken.. vi tre stycken som skulle "ha" bilen tillsammans.. så det slutade med att vi fick ta bussen hit och dit.. och hit och dit igen för att sammla in pengarna för att kunna lösa ut bilen..(eftersom vi inte hade råd att lägga ut) några timmar senare sitter vi i den lilla gråa som helt plöttsligt inte lät som en traktor utan som en bil och skall sätta på oss bältet... och upptäcker att dom är fulla med mögel, Micke skall hoppa ur och tanka och då har framdörren gått i baklås.. vindrutan hade frusit fast.. halv öppen.. och den luktade illa och kändes totalt skabb, ah vilken liten skit bil rent ut sagt, Jag sätter mig inte i den igen säger jag bara ! Tar heldre bussen.

Usha... för ni som skall ta en fredag som en fredag skall tas har ni den perfekta party låten... jag själv får sitta och sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0