Det är vinter....

Kylan verkar inte ge med sig utan blir istället mer och mer svår att stå ut med... Njuter varken av snön eller solskenet som försöker ta sig in genom mitt fönster... det är bara kallt... faktiskt så kallt att fingrarna är som ispinnar både hårda och kalla, Slog bort tanken på att ta en varm dush när jag insåg att mitt hår skulle bli till istappar efteråt. Sitter med min varma dator i knät och trycker mot det enda fungerande elermentet i huset.
Värme pumpen gör ingen verkan längre...
att ligga och skaka under tre tjocka täcken i långkalsonger , mjukis byxor, dubbla strumpor/sockor.. linne , t-shirt och två långärmade tröjor på varandra verkar inte heller göra någon skillnad... te har jag druckigt i mängder...det gör det hela lite lättare att härda ut, Speciellt eftersom man kan värma händerna på koppen.

Vi har det alltså ganska kallt här inne nu ! Och det hela blir nog inte bättre av att jag är frussen till min natur. Nej vintern är inget mysigt fast att ni försöker få det att låta så..

Hittade två fina bilder idag som iallafall gav mig lite värme i stjälen .... dom här två människorna har betytt massor för Jennifer under hennes uppväxt men inte fått tillräckligt med uppmärksamhet här i bloggen, Tyvärr ses vi aldrig längre... jobb för deras del och sjukdom för min del, gör oss uppbunda på olika håll, Önskar att det inte var så. För Jennifer behöver dom lika mycket nu som hon gjorde när hon var mindre , Hon ser verkligen upp till karin, pratar om henne ofta och känner hennes värme klokhet och trygghet. Jon är en riktig buse och en av Jennifers roligaste och tokigaste lek kamrater :) även han har ett hjärta av guld . Visst synns deras egenskaper och relation bara av att titta på bilderna ?  Det är så uppenbart... så tydligt.
Det är så trist när saker och ting kommer imellan. Hoppas att det lugnar ner sig på alla håll och kanter så vi får ses snart igen.


KÄRLEK





Ni är bäst !

Kommentarer
Postat av: Anna moster

Fy att du har de så kallt stackare :( men oj vilka fina bilder förstår att hon saknar dom.. puss

2010-12-03 @ 16:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0